niedziela, 26 lipca 2015

Candy Urodzinowe.





Witam wszystkich bardzo gorąco.

Zwyczajem panującym na blogach jest organizowanie Candy z jakiejś okazji, albo i bez.
U mnie jest podobnie, więc pokrótce przybliżę w czym rzecz.
30 czerwca 2014 r. ukazał się mój pierwszy post na blogu. Minął więc roczek , jak jestem z Wami, mam nadzieję, że nie ostatni. Przez ten czas zanudzałam Was , z mniejszym lub większym powodzeniem, opowiastkami i publikacjami haftów dużych i małych rozmiarów, a ostatnio także kartkami na jakieś okazje.
Przez uczestnictwo w zabawach blogowych, poznałam mnóstwo fantastycznych osób, różne techniki rękodzieła, o istnieniu których nawet mi się nie śniło. Nadal coś nowego poznaję, nie wszystko jest dla mnie osiągalne, by to wykonać, ale podziwiać mogę.
Wasze komentarze pod postami, mobilizują mnie do doskonalenia tego, co umiem, albo próbuję się nauczyć i za to Wam bardzo dziękuję.

Dzisiaj są moje Urodziny, więc świętowanie połączone i z tej okazji chcę zaprosić Was na moje Candy  Urodzinowe.
           
                         Zasady:
  1. Do zabawy zapraszam osoby prowadzące aktywne blogi, które są u mnie od dawna, ale daję też możliwość tym, którzy zawitali po raz pierwszy, może nie ostatni.
  2. Proszę o dodanie mojego banerka „ Candy Urodzinowe” wraz z linkiem do zabawy, na pasku bocznym Waszego bloga, lub wspomnienie o mojej zabawie w poście;
  3. Zgłoszenie do zabawy wyrażacie w postaci komentarza , tylko pod tym postem, nie zaszkodzi podanie adresu swojego bloga, jeśli ktoś jest u mnie pierwszy raz.
  4. Zabawa zaczyna się dziś, czyli 26 lipca 2015r, a kończy 30 sierpnia 2015r. o 24.00. Kim okaże się zwycięzca zdecyduje losowanie przeprowadzone przez moją wnusie Karolinkę już 31 sierpnia w godzinach popołudniowych, o czym niezwłocznie Was poinformuję.

Nagrodą w moim Candy będzie haft wykonany  przeze mnie, plus stosowne przydasie dla zwycięzcy, oraz coś ekstra „ niewiadomego”.

Banerek opracowany przez moją córkę , na bazie fotki  kwiatu maku, który rósł w jej ogródku, za co w tym miejscu, bardzo jej dziękuję. Córcia jesteś Wielka.

 Pod tym postem nie będę odpowiadać na Wasze zgłoszenia, każdy otrzyma tylko numerek do losowania.   Zapraszam.!

141 komentarzy:

  1. Danusiu kochana, na początku przyjmij ode mnie gorące życzenia z okazji urodzin, dużo zdrówka, bo to najważniejsze, i samych radosnych, pogodnych dni w życiu.
    Gratuluję Ci też roczku na bogu i życzę jeszcze wielu twórczych lat z nami :)
    I oczywiście z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy, buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu:)i ja dołączam się do życzeń urodzinkowych:))wszystkiego najpiękniejszego Tobie życzę:))
    a zaszczytem było by dostać coś robione Twoimi rękoma:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu na początek moje najlepsze życzenia z okazji blogowego roczku i życzę jeszcze wielu twórczych lat ;-) Z miłą chęcią dołączam do zabawy a banerek porywam do siebie pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Roczek szybko zleciał chociaż ja mam wrażenie, że znamy się już o wiele dłużej. Życzę Ci kochana wielu kolejnych, wspaniałych lat blogowania i wielu nowych przyjaciół. Z przyjemnością staję w kolejce. Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu z okazji urodzin Twoich i bloga życze Ci jeszcze wielu lat w zdrowiu i pasji tworzenia :)
    Oczywiście ustawiam sie w kolejce, bo Twoje hafty zachwycają mnie juz od dawna:)
    Buziaki przesyłam i miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, dalszych owocnych lat pracy blogerskiej ,a co się z tym wiąże moc pomysłów twórczych, Oczywiście zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Danusiu roku blogowania. Chętnie wezmę udział w twoim Candy

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu jeszcze raz życzę Ci wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w życiu a z okazji roczku blogowania życzę wielu kolejnych lat obfitujących w nowe wspaniałe prace oraz mnóstwa nowych inspirujących znajomości.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce - siódemka podobno jest szczęśliwą liczbą :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu gratuluję roczku :)) Z miłą chęcią po świętuję z Tobą:)) Zapraszam do siebie na CANDY również minął mi roczek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wszystkiego najlepszego. Wielu wspaniałych pomysłów i wciąz nieustajacej weny twórczej. Miło mi będzie świetowac z Tobą . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze podwójne życzenia urodzinowe :) , z przyjmnością wezmę udział w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę dużo nowych inspiracji i wiecznej pasji tworzenia. A także zdrowia- bo to najważniejsze i spełnienia marzeń !
    A na Candy z przyjemnością się zapisuję :) Hm... W sumie to będzie moje pierwsze :)
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponieważ Twoje urodziny wypadają w moje imieniny, to możemy świętować razem. Życzę Ci Danusiu bardzo dużo zdrówka, abyś mogła zrealizować jeszcze wiele swoich pomysłów i spróbować się w technikach, które Cię zachwycą.
    Oczywiście ustawiam się także w kolejce, bo uwielbiam Twoje hafty i niespodzianki też :)
    Pozdrawiam i jeszcze raz 100 lat !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z Okazji Urodzin!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:) Gratuluję roku blogowania i życzę dalszych sukcesów na tym polu oraz wielu wspaniałych haftów:) Banerek wstawiam i biorę udział w zabawie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu, najserdeczniejsze życzenia urodzinowe!
    ( i polewaj! ;-D )

    A po cukierki chętnie stanę w kolejeczce :-)
    W miłym towarzystwie i nie wygrać będzie miło.
    Fajnie,że jestes z nami już roczek.
    Niech będą kolejne i jak najwięcej! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu, przyjmij i ode mnie najserdeczniejsze życzenia urodzinowe i gratuluję roczku w blogosferze;) Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam noc buziaków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapraszam na Candy, skuś się choć raz.

      Usuń
    2. Gośka! stań w kolejce, poplotkujemy tu sobie ;-D

      Usuń
  18. Serdecznie gratuluję wytrwania w blogosferze - byłaby strasznie uboga, gdyby Ciebie w niej nie było! Życzę Ci, Danusiu, dużo zapału (niekoniecznie słomianego ;)) do dalszego tworzenia, rozwijania talentów i wytrwałości :)
    I oczywiście ustawiam się w kolejce po piękny haft :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to wczoraj dałam Ciała , mam nadzieję że zostanie mi wybaczone.
    Danusiu życzę Ci 100 lat albo i dłużej w zdrowiu i z usmiechem . Obyś nas dalej odwiedzala i pisała fajne komentarze. Weny twórczej i możliwości realizacji Twoich marzeń i planów.
    A na Candy oczywiście się zapisuję !! lecę wieszac banerek .

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu życzę Ci wszystkiego najlepszego:) Tym bardziej cieszę się dziś, że to Ty wygrałaś w moim candy, ponieważ pierwszy post na moim blogu także ukazał się 30 czerwca 2014 roku:) Bardzo miło będzie mi wziąc udział w Twojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Z przyjemnością wezmę udział w Twoim Candy. Baner już wieszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu miła z okazji podwójnych urodzin życzę Ci wszystkiego czego pragniesz najbardziej:-) Jak do tej pory jeszcze nigdy nie brałam udziału w żadnym Candy dlatego cieszę się, że to właśnie u Ciebie będzie mój pierwszy raz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu, jeszcze raz serdeczne życzenia z okazji Urodzin.
    Gratuluję również roczku bloga! Jak widać wokół czerwiec był dobrym miesiącem na rozpoczęcie blogowania :-)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce, banerek już wisi :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;) gratulacje i najlepsze zyczenia z okazji rocznicy ;) zapisuję się na Candy, a banerek dodam jak tylko odzyskam komputer z naprawy. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesow blogowych i nie tylko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Danusiu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Niech ta radość, optymizm i ciepełko, które wypływa z Tojego blogu i komentarzy nigdy się nie skończy - tu dla nas, w tym blogowym świecie, i dla Twoich bliskich, w świecie realnym. No i życzę Ci jeszce zdrowia i dobrych pomysłów, aby Cię wena nie opuszczała.
    Oczywiście zapisuję się i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana wszystkiego najpiekniejszego ! sciskam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. 24. Staję w kolejce;)

    Kochana Danusiu:) z okazji Twoich urodzin, życzę Ci wszystkiego !!!! Spełnienia marzeń, planów i zamierzeń;)

    Zdrowia-życzę dziś Tobie,
    okazja taka nie co dzień się zdarza,
    aby wyrazić słowami, co serce w ciszy co dzień powtarza.
    Szczęścia-życzę Ci również
    takiego, jak Ty sam pragniesz,
    bo dobrze gdy będzie przy Tobie,
    a Ty-czym ono jest-odgadniesz.
    Miłości-życzę Ci szczerze bo ona filarem jest życia.
    śpiew ptaków kochaj i ludzi,
    a w każdym sercu Ty miłość wzbudzisz.
    Stu lat-w miłości i zdrowiu,
    niech towarzyszy Ci szczęście
    Twój bagaż życiowy-mądrość-
    przykładem dla innych niech będzie.
    Spełnienia marzeń najskrytszych
    niech będą realne i jasne. Marzenia spełniają się często
    niech spełnią się też twoje własne!
    Radości-też życzę Ci wiele
    by Twoją twarz uśmiech zdobił,
    a jeśli się czasem zasmucisz
    to tylko na krótką chwilę.
    Wytrwałości-życzę Ci także,
    w realizacji pragnień i celów.
    Cierpliwym bądź i odważnym,
    by rzeczy dokonać wielu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego :) Oby pasja Cie nie opuszczała a pomysłów wspaniałych było coraz więcej. Obserwuję Cię od pewnego czasu, więc bardzo chciałabym na żywo zobaczyć Twój piękny hafcik. Zapisuję się więc do zabawy, a banerek znajdziesz tutaj: http://udzastii.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego, mnóstwa świetnych pomysłów i dużo czasu na ich realizację. :) A banerek już do mnie wędruje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego :) Zabieram banerek i ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 100 lat! Dużo zdrowia i słodyczy- negatyfffka życzy:) Banerek na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Danuś po pierwsze spóźnione życzenia urodzinowe ,ale tak to jest ,że jak mnie nie ma to zawsze coś się dzieje i ktoś obchodzi święto.
    Po drugie doskonale pamiętam jak pierwszy raz zajrzałam do Ciebie na bloga,jak serce mi podpowiedziało co mam zrobić aby taka sympatyczna i miła osóbka jak Ty pomalutku się otworzyła i pokazała swoją twórczość .
    To był dobry rok dla nas wszystkich ,tyle się wydarzyło cudnych chwil i wzruszeń .
    Także życzę Ci Danuś kolejnych tak pięknych ,twórczych i wspaniałych lat blogowych jak ten miniony rok .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za wszystko, co dla mnie zrobiłaś, a było tego tak wiele, że nie sposób wymienić.
      Dziękuję za życzenia, bardzo miłe memu sercu.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  33. Danusiu wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin spóźnione ale szczere. Aby Ci zdrówka dopisywało a w głowie mnóstwo pomysłów powstawało. Życzę Ci szczęścia, które pomoże Ci pamiętać o sobie. Do kolejki oczywiście się ustawiam i banerek zabieram:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też sobie skromnie stanę w kolejeczce po wytwory twoich rączek:)
    Czegóż Ci można życzyć, abyś była z nami jak najdłużej i tworzyła, tworzyła, tworzyła...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego co najlepsze, zdrowia, szczęścia, miłości i dni pełnych słońca życzy Madzia :) Banerek pobrany, choć chyba coś źle zrobiłam, ale na stronie już jest :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 31,
      O banerku u Ciebie w komentarzu na Twoim blogu napisałam.

      Usuń
    2. link do bloga :
      http://moj-swiat-haftu.blog.pl/

      Usuń
  36. Danusiu, przede wszystkim życzę Ci zdróweczka, radości i nieustającej weny twórczej! Nie mogło by mnie zabraknąć na Twoich urodzinach, dlatego z miłą chęcią zapisuję się na cukierasy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Samych radości i dużo zdróweczka Danusiu. To i ja się zapisuję, banerek juz u mnie na stronie zamieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zobaczymy czy mój numerek okaże się szczęśliwy. Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego najlepszego, życzę kolejnych wspaniałych lat w blogowaniu, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Życzę wytrwałości i wielu pomysłów.
    Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 35.
      http://robotkimarzeny.blogspot.com/
      to co lubię...

      Usuń
  41. Biorę udział :)
    Banner na pasku bocznym mojego bloga -http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dołączam się do życzeń:) i do zabawy:) Zapraszam na gosiaczkowepasje.blogspot.com Pozdrawiam, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  43. Danusiu wszystkiego naj naj i dołączam do zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Danusiu ode mnie również wszystkiego najlepszego :) i ja też z przyjemnością ustawiam się w kolejce po "słodkości" :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Danusiu, z okazji twoich urodzin przede wszystkim zdrowia, zdrowia i zdrowia oraz spełnienia wszystkich marzeń:) A z okazji roczku bloga wielu równie wspaniałych lat i nieustającej weny:)
    Z największą przyjemnością zapiszę sie na świętowanie twojego roczku:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Danusiu jeszcze raz wszystkiego dobrego z okazji urodzinek i tego roczku blogowania! Cieszę się, że udało się Ciebie namówić na jego prowadzenie i, że jesteś z nami i chwalisz się swoimi pracami :) Ja również staje w kolejce, długaśnej już!

    OdpowiedzUsuń
  47. Danusiu ja również ustawiam się w ogonku po prezenty od Ciebie, mam małe co nieco, więc wiem że to będą jakieś pięknie wykonane rzeczy.
    Dużo zdrowia Ci życzę z okazji Twoich urodzin. Szybko ten czas pędzi i już minął rok z nami ;-) nie zmieniaj się kochana nasza, pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluje rocznicy i życzę wytrwałości w blogowym świecie. Zapisuję się do zabawy, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Samych radości i dużo zdróweczka Danusiu oraz dalszych prac tworzonych z pasja. I ja się zapisuję do już sporej kolejki, banerek już porywam i zamieszczam u siebie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratulacje z okazji urodzin! Czekam na Twoje kolejne prace i kolejne posty :)
    Wszystkiego dobrego
    Gosia
    galeria61.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Biorę udział :) banerek już wisi u mnie ----> Mój blog Ma i Bla
    przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję rocznicy i życzę dużo inspiracji i weny twórczej :-)
    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :-)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję rocznicy ;) oby tak dalej :)
    Zgłaszam się do zabawy :)
    Banerek: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Wielkie gratulacje rocznicy.Z chęcią się zapisuję.Banerek wyszedł super.
    Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też. 50?
    Ho ho toż to całe grono fajnych blogowych znajomych. Lubię dostawać hafty wykonane prze inne rękodzielniczki bo każdy jest inny. Ustawaim sie w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkiego najlepszego i wielu inspiracji w pracy rękodzielniczej. Ustawiam się w kolejce iglamalowane1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystkiego najlepszego miliona miłych komentarzy miliona postów a na co dzień miliona uśmiechów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. 100 lat!
    100 lat!!!!
    100 lat!
    Moc Bożych Błogosławieństw!

    Odnośnie Roczku w BlogoSferze moc gratulacji!!!
    Kolejnych owocnych w dzieła i posty lat!!!

    Z radością udział w Twym Candy biorę!

    Moc pozdrowień!

    ps. zapraszam na me Candy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 53.
      http://mojmagicznydecoupage.blogspot.com/
      http://mojmaciejka.blogspot.com/

      Usuń
  59. i ja gratuluję i życzę wspaniałych chwil na tworzeniu i jeszcze wielu takich blogowych rocznic i urodzinowych :) chętnie przyłączę się do zabawy a to mój blog: www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Danusiu ... no cóż przegapiłam urodzinki Twoje jak również i blogowe ... pozwól , że w tej chwili złożę Ci najserdeczniejsze życzenia wiele pięknych , szczęśliwych chwil w życiu i dużo zdrówka oraz wiele pomysłów i veny do tego co najbardziej lubisz czyli haftu . Na candy oczywiście się zapisuję . decuangustii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Czas na blogu szybko płynie, ale najważniejsze żeby płynął miło :) Życzę Ci Danusiu kolejnych wielu takich rocznic!!! A ja dziękuje za Twoje zaproszenie do zabawy, grzech byłoby nie skorzystać, więc się grzecznie ustawiam w kolejce do Twojego Candy - http://edyta-sylwia.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale tu ludków! Chętnie ustawiam się w kolejce z życzeniami dalszych "twórczych" postów. Danusiu, wszystkiego najlepszego :).

    OdpowiedzUsuń
  63. Rocznicy bloga gratuluję, pamiętam jak weszłam tu pierwszy raz z postu Danusi Witkowskiej a tu już rok :) Życzę wielu kolejnych lat. Chętnie się przyłącze do świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ależ tu ludzisków, ale się nie dziwię, zasługujesz Danusiu na taki odzew.
    Bardzo mocno Cię pozdrawiam i życzę wszelkiego dobra w każdym obszarze Twojego życia. A w kolejce z nadzieją staję:-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Życzę kolejnych owocnych lat blogowania i zgłaszam chęć przyłączenia się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. gratuluję i chętnie przyłączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  67. 61.
    http://mikarobotki.blogspot.com/
    http://wdomumiki.blogspot.com/
    http://salowewariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Jestem tu pierwszy raz i nie ostatni :) Zgłaszam chęć udziału i umieszczam u siebie banerek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Danusiu! Móstwa zabawy i cudownych, nowych prac życzę!!! Dopisuję się szybciutko, bo przegapiłabym...Buziaki to ja chyba 63?

    OdpowiedzUsuń
  70. To ja jakaś zapóźniona :) Danusiu, spóźnione, ale szczere życzenia dalszych lat blogowania i chętnie staję w tym dłuuuuuuugaśnym ogonku :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i banerek porywam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Przez te wszystkie wyjazdy,urlopy i słońce byłabym przegapiła taką imprezę.Przede wszystkim życzę wszystkiego najlepszego i jeszcze długich blogowych lat,bardzo się cieszę,że kiedyś trafiłam na Danusię,a od niej jak po sznurku do Ciebie,lubię bardzo te Twoje "zanudzanie" i w postach i w komentarzach,więc rób to jak najdłużej,no i ustawiam się w kolejce,wprawdzie trochę późno,ale i tak nie odpuszczę,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Jak to się stało, ze dopiero dziś tu trafiłam ??? No i jestem w szoku, wydaje mi się, że się znamy od dawna, a to dopiero roczek ? Życzę Ci pięknych kolejnych rocznic blogowania, nieustającego optymizmu i poczucia humoru. Jesteś fantastyczną osóbką i gdy widzę Twój komentarz i patrzę na Twoje zdjęcie, to dziób mi się od razu śmieje ". Na Candy się nie zapisuję, bo mam zero szczęścia, a brak zapisu = brak zawodu z niewylosowania :)
    Buziaki Kochana i oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję roczku i życzę kolejnych owocnych lat w robieniu tego co kochasz. Ja ostatnio jakoś tak mam, że wpadam w ostatniej chwili. :) Co prawda kilka razy zaglądałam do Ciebie, ale jakoś zapędzona nie zostawałam na dłużej. Obiecuję poprawę, ponieważ tworzysz piękne rzeczy. Mnie znajdziesz na http://krzyzykowe-perypetie.blogspot.com/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze i krytyka jak najbardziej mile widziane.